کارکرد صفحه نتایج موتور جستجو

حتما شما تا حالا مطلبی رو در گوگل جست و جو کردین و با این اتفاق عجیب روبرو شدین که در کمتر ای ثانیه ای، گوگل یه صفحه از یافته ها رو واسه شما ارائه می کنه و همین امر شما رو متعجب می کنه. لازمه بدونین که هیچ موتور جست و جو قادر نیس که در همون لحظه که کاربر مطلبی رو سرچ می کنه، در میان سایتای جور واجور جست و جو کرده و صفحه ای از یافته ها رو در اختیار اون بذاره بلکه ویژگی تموم موتورهای جست و جو اینه که قبلا سایتای جور واجور رو بررسی کرده و اونا رو در لیست داده های خود جمع آوری کردن و در وقتی که کاربر کلمه یا عبارتی رو سرچ می کنه، این یافته ها رو خیلی سریع در اختیار اون قرار میدن.

‫قبل اینکه به چگونگی نمایش پیدا کردن سایت در رتبه های بالای ‫یافته های موتور جستجو بپردازیم، باید درکی از چهره واقعی این یافته های داشته باشین.‬ با وجودی که موتورهای جستجوی زیادی‬ در سرتاسر جهان وجود دارن‬ و هر کدوم ویژگی خاصی دارن، بعضی از ویژگیای‬ صفحات یافته های موتورهای جستجو مشترکه‬. یکی از موضوعات مشترک پرداخت پول‬ واسه قرار گرفتن در لیسته.‬ قرار گرفتن لیست خریداری شده فرق‬ زیادی با قرار گرفتن به صورت طبیعی در لیست‬ داره که باید واسه اهداف سئو(اس ای اون) و بهینه سازی سایت به اون توجه کنیم. این لیستهای خریداری شده تبلیغاتی هستن‬ و برنامه هایی مثل گوگل‬ AdWords یا Microsoft’s adCenter‬ ‫به تبلیغ کنندگان اجازه میدن که این تبلیغاتها رو‬ در صفحه یافته های موتور جستجو بذارن.‬ یه صفحه یافته های موتور جستجو معمولا‬ دارای ۱۰ نتیجه طبیعیه که‬ به صفحات وب جور واجور شما رو برگشت می ده‬. هر نتیجه ممکنه کمی متفاوت‬ به نظر برسه، ولی اونا دست کم باید دارای یه‬ تیتر، یه توضیح یا یه نشانی روشن باشن.‬ باید چگونگی ظاهر این عاملا رو بدونین، چون‬ در این مقاله ما می خوایم که این المانها رو‬ اصلاح و بهینه سازی کنیم.

سئو

یافته های موتور جستجو چیجوری مشخص می شه؟

‬ یکی از موضوعاتی که باید توجه‬ کنین اینه که اینترنت‬ بعد از اولین ظهور موتورهای جستجو‬ تغییر زیادی کرده و به جز ‫متن و صفحات وب‬ محتویات زیادی در وب هست‬. موتورهای جستجو کارکرد بسیار خوبی در‬ رشد اینترنت داشتن و‬ با وجودی که ما بازم یافته های‫ صفحات وب رو میبینیم، بازم‬ چیزایی مثل عکسها، ویدئوها، اجناس‬ و نقشه ها هست که‬ در صفحات یافته های موتورهای جستجو دیده میشه‬. یه روش عادی واسه توضیحش این‬ است که ما امروزه یافته های جستجو رو ترکیب کردیم‬ که شامل محتویات جور واجور بسیاریه.‬ بعضی وقتا یافته های ترکیب شده گروهی از‬ کلیپهای ویدئویی رو شامل میشه که‬ با کوئری جستجو برابری داره یا‬ میتونه لیستی از کسب و کارا‫ی محلی رو در نقشه نشون بده.

‬ یافته های میتونن گروهی از عکسها و‬ قیمتهای یه محصول خاص قابل خرید باشن.‬ علایم اجتماعی، موتورهای جستجو رو قادر‬ میسازد تا یافته های شخصی بیشتری رو برگردونه‬ مانند مقاله های خبری که دوستان‬ شما به اشتراک میذارن. این یافته های میتونن‬ به شکلهای مختلفی نمایش پیدا کنن که‬ براساس رابطه و مناسبتش‬ با کوئری جستجو کاربره.‬ موضوع مهمی که باید به خاطر‬ بسپارین اینه که شما فرصتهای بسیاری واسه‬ به نمایش در اومدن محتوا در صفحات موتورهای جستجو دارین‬ و هرچه بیشتر از چگونگی تصمیم‬ گیری موتورهای جستجو واسه نشون‬ دادن یافته ها به کاربرها باخبر شید‬ درک بیشتری از چگونگی مجبور کردن موتورهای جستجو‬ واسه نشون دادن محتوای شما بدست میارید‬‬‬‬‬‬‬.
قیمت
‫ ‬‬