۵ چیزهایی که نباید به مدیر بازاریابی دیجیتال خود بگویید

یکی از بزرگترین چالش های بسیاری از افراد در نقش های دیجیتالی این است که آنها لزوماً قصد ندارند کار در بازاریابی دیجیتال را متوقف کنند. تعداد بسیار متنوعی از افراد وجود دارد که بخش های بازاریابی دیجیتال را تشکیل می دهند. اغلب ، حتی یک واحد بازاریابی دیجیتال به خودی خود وجود ندارد.

دیجیتال

صرف نظر از وضعیت دیجیتال مارکتینگ شما ، یک چیز وجود دارد که می توانید به آن اطمینان داشته باشید: اگر می خواهید موفق باشید و عضو آن تیم نخبه ، بسیار با استعداد شوید ، پس هیچ وقت نباید هیچ یک از کلمات زیر را برای خود بیان کنید. مدیر بازاریابی دیجیتال.

۱ ٫ ما پول نداریم

این وضعیت اغلب در بخشهای بازاریابی دیجیتال صورت می گیرد که افراد بالاتر از آن نیاز به بازاریابی دیجیتال را نمی بینند. تصور در دنیای دیجیتال امروز دشوار است ، اما بودجه کم برای بازاریابی دیجیتال هنوز وجود دارد. به جای نگرانی در مورد پول نداشتن ، رویکرد بهتر ممکن است تماشای مخارج شما باشد.

پیگیری هزینه ها آسان است ، به ویژه هنگامی که در استراتژی خود از مواردی مانند پرداخت هر کلیک استفاده می کنید.

در اینجا چند روش برای مدیریت مؤثرتر هزینه های خود آورده شده است:

     

  • اطمینان حاصل کنید که چگونه بودجه های PPC برای به دست آوردن بیشترین دردسر برای درآمد خود کار می کنید.
  •  

  • با محتوای خود خلاق شوید و مطمئن شوید که آن را به طور مؤثر در کلیه کانالهای خود در حال بازگرداندن مجدد هستید.
  •  

  • از منابع داخلی خود برای تهیه محتوا ، گفتگو با کارشناسان در هر زمینه از مشاغل و استفاده از دانش مفید برای مشتریان خود استفاده کنید.
  •  

  • از جستجوی تأثیرگذارانی که ممکن است مایل باشند به راحتی برند شما را تحت فشار قرار دهند ، نترسید.
  •  

  • بیاموزید که به طور مؤثرتر در مورد مواردی مانند تصاویر رایگان و فیلم برای ایجاد پست و یادداشتها تحقیق کنید.
  •  

  • به درک بهتر تجزیه و تحلیل بپردازید ، بنابراین می توانید توصیه هایی آگاهانه در مورد بهترین هزینه برای صرف تبلیغات تبلیغاتی محدود خود ارائه دهید.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که از اهداف مناسبی برای تبلیغات استفاده می کنید ، بنابراین وقت و هزینه خود را تلف نمی کنید.

۲ ٫ مطمئن هستید که می خواهید با PPC بروید؟

این شخص نه تنها می تواند مدیر شما را خاموش کند بلکه ممکن است باعث شود آنها دوباره فکر کنند که چرا در وهله اول شما را استخدام کرده اند. طبق گفته Blue Corona ، برای هر ۱ دلار که در Google Ads هزینه می شود ، یک شرکت ۲ دلار تولید می کند و ۶۳٪ از مردم گفته اند که با خوشحالی می توانند روی یک تبلیغ گوگل کلیک کنند. تبلیغات PPC نزدیک به ۵۰٪ بیشتر از ترافیک ارگانیک را به همراه دارد.

دلار

پس چگونه می تواند این باشد؟ PPC دارای یک منحنی یادگیری عظیم است و برای به درستی رسیدن به آن زمان و تلاش زیادی لازم است. این امر به بصیرت شدید و وقت زیادی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که کارها همانطور که باید پیش می روند. اگر هیچ کس در بخش PPC نمی شود ، دست خود را بالا بکشید و پیشنهاد دهید که متخصص شوید. گذراندن دوره ، ایده بدی نیست و شما می توانید وقتی نوبت خود را برای حرکت شغلی ، بازاریابی خود را بسیار بهبود بخشید.

۳ must چیزی نباید در Facebook Chatbot ما اشتباه باشد

روشهای بیشتری از همیشه برای برقراری ارتباط با مشتریان و یافتن راهبردها وجود دارد. بسیاری از افراد از استفاده از chatbot فیس بوک سود برده اند. ممکن است برای شما نیز مفید باشد ، اما در ابتدا می خواهید دقیقاً بفهمید که چگونه می تواند به شما کمک کند و چگونه از آن بیشترین بهره را ببرید.

مهمترین و مهمترین چیز ، فقط وقتی جواب می دهید که به تمام پیام های ایجاد شده پاسخ می دهید. این کار می تواند بصورت زنده انجام شود ، اما روش های دیگری نیز برای اثربخشی بیشتر وجود دارد.

می توانید ویجت را به وب سایت خود اضافه کنید تا افراد بتوانند با شما گپ بزنند. ویجت می تواند آن پیام ها را ردیابی و ذخیره کند ، همچنین به شما در پاسخگویی کمک می کند. chatbots های مسنجر همچنین به شما امکان پاسخگویی خودکار را می دهد ، بنابراین لازم نیست نگران خوابیدن در سوئیچ باشید. این به شما امکان می دهد تا سرب ها را بگیرید و آنها را به مرحله بعدی قیف تبدیل تبدیل کنید.

بازاریابی مسنجر معروف به انفجار چت همچنین بازاریابان ایمیل را با نرخ باز از ۷۰٪ تا ۸۰٪ در مقایسه با فقط ۵٪ تا ۱۰٪ برای ایمیل رونق می دهد. بنابراین آن را در لوله بازاریابی دیجیتال خود قرار داده و آن را سیگار بکشید.
سیگار

۴ ٫ من فکر نمی کنم که ما به خوبی در مبارزات انتخاباتی خود عمل کنیم

بگو کی؟ اگر نمی دانید چگونه از آنالیزها به درستی استفاده کنید ، در آب مرده اید. بهتر است مطمئن شوید که می دانید چگونه ثابت می کنید که شکست می خورید ، یا به شما نشان می دهد که هنگام بازاریابی دیجیتال موفق می شوید.

ابزار تحلیلی رایگان زیادی وجود دارد و شما باید داخل و خارج آن را بدانید. رئیس شما وقت نگرانی در مورد آن را ندارد ، اما مطمئناً در روحیه خواهد بود تا از شما بپرسد که روزی چه روشی پیش می رود.

روحیه

طبق مجله Digitalist ، تجزیه و تحلیل مزایای زیر را ارائه می دهد:

     

  • بینش کلمه کلیدی برای کمک به رانندگی در سایت شما
  •  

  • درباره نحوه تفکر مشتریان در هنگام خرید یا جستجو اطلاعاتی کسب کنید
     
  • باید به چه کانالهایی اختصاص دهید تا وقت و هزینه بیشتری را به این بخش اختصاص دهید
  •  

  • کیفیت صفحات در محل تحصن شماe و کانال ها و نحوه کار آنها برای جلب مردم به سمت پایان سفر مشتری خود
  •  

  • بینش اصلی در مورد روندهایی که باعث می شود افراد با شما روبرو شوند و آنها را از آنجا دور کنند

۵ ٫ به نظر می رسد که می خواهیم اهداف اصلی خود را از دست ندهیم — دوباره

این عبارت احتمالاً بدترین چیزی است که می توانید بگویید زیرا در خط پایین شما قرار می گیرد. به عنوان بازاریاب دیجیتال ، شما باید از موفق ترین تکنیک های دیجیتال موجود برای تولید سرب استفاده کنید ، از جمله:

     

  • محتوای دروازه دار: محتوای گیت شده مطابق با Unbounce بین ۱۹٪ و ۴۵٪ تبدیل می کند. مقالات و کتابهای الکترونیکی سنگین را ایجاد کنید که افراد برای دسترسی به آنها باید درخواست کنند. این فرآیند ضمن کمک به ایجاد تخصص ، آدرسهای ایمیل را برای فروش هدایت می کند. مطالب با کیفیت بالاتر و با کیفیت بالاتر مانند این نیز می توانند در قطعات اندازه نیش قرار بگیرند تا برای سایر محتوا مجدداً مورد استفاده قرار گیرند.

     

  • کمپین های پرداخت شده: اگر شما یکی از افراد ناموفق نیستید که درمورد مسائل مربوط به بودجه سخنان خود را بیان می کنید ، یک کمپین PPC در یک کانال حرفه ای مانند LinkedIn گزینه خوبی برای هدایت B2B است. طبق HubSpot ، ۶۵٪ از شرکت های B2B با استفاده از تبلیغات پرداخت شده LinkedIn مشتری های جدیدی را بدست می آورند.