۸ روند بازاریابی دیجیتال برای تماشای سال ۲۰۱۹

به عبارت ساده بازاریابی دیجیتال نمی تواند نادیده گرفته شود. هیچ کس در مورد قدرت بازاریابی مؤثر بحث نمی کند. یک کمپین بازاریابی و تبلیغاتی که به طور مؤثر اجرا می شود می تواند نیازهای هر شغلی را تأمین کند و تقاضا برای محصول یا خدمتی را که ارائه می دهد افزایش دهد. اما زمان تغییر کرده است ، و در حالی که هنوز نیاز به بازاریابی ضروری است ، در جایی که بازاریابی مؤثرتر است تغییرات زیادی تغییر کرده است.
دیجیتال

اگر می خواهید به آنجا بروید که افراد در آنجا هستند ، باید آنلاین فعال باشید. تأثیر چشم انداز دیجیتالی یا فضای مجازی از دهه ۱۹۹۰ به طور پیوسته در حال رشد است و اکنون ، تنها چند دهه بعد ، این یک محیط مجازی بزرگ برای اکثریت قریب به اتفاق مردم کره زمین است.

رسانه های اجتماعی ، پخش محتوا و سهولت در ایجاد یا مصرف محتوای دیجیتالی ، اینترنت را به محلی تبدیل کرده است. بنابراین اگر می خواهید به صورت آنلاین به مخاطبان خود بازاریابی کنید ، چگونه باید این کار را انجام دهید؟ در این مقاله ، ما به بررسی روندهای برتر که بازاریابان دیجیتال باید آنرا بشناسند یا برای تسلط خود آماده کنند ، می کنند.

۱ ٫ ممکن است فیس بوک در حال اوج باشد

خبر خوب این است که فیس بوک هنوز هم پلت فرم شماره ۱ رسانه های اجتماعی در ایالات متحده است و ۴۱٪ کاربران آن بالای ۶۵ سال سن دارند. بنابراین برای بازاریابی که یک جمعیت ارشد را هدف قرار دهد ، به سادگی وجود ندارد. سکوی بهتر از طرف دیگر ، فیسبوک با مشکل روبرو شد و با شکستن داده ها ، ۱۴ میلیون کاربر را تحت تأثیر قرار داد و توانست شهرت خود را به عنوان سکوی انتخاب برای اسلحه سازی ، تبلیغات سیاسی و ادامه محبوبیت در جمع آوری جمعیت جوان ، بدست آورد. بسیاری از مردم احساس می کنند رابطه بین مردم و فیس بوک ممکن است در حال تغییر باشد.

برای بازاریابان دیجیتالی آینده این مهم است که واقعاً ببینند که بازار هدف آنها ممکن است باشد ، زیرا ممکن است فیس بوک برای برخی از مبارزات انتخاباتی بسیار نامناسب باشد ، به خصوص که همچنان با تغییر جمعیتی روند نزولی خود را ادامه می دهد. اشتباه نکنید ، فیسبوک هنوز گسترده است ، و بسیاری از آمریکایی ها همچنان به بررسی این موضوع می پردازند ، اما با کسی که در آن بازاریابی می کنید قضاوت بیشتری داشته باشید و مطمئن شوید که هنوز در فیس بوک هستند ، یا در حال هدفگذاری اشتباه رسانه های اجتماعی هستید سکو.

۲ ٫ اینستاگرام یک هیت با بچه هاست

خوشبختانه برای فیس بوک ، بزرگترین تهدید آنها از زمان خرید اینستاگرام به هیچ وجه تهدیدی نیست. پلت فرم رسانه ای و مبتنی بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر تصویر و بهینه سازی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها از تلفن خود برای کاربران بسیار آسان است ، که اکنون رایج ترین دستگاه محاسبه در این سیاره است و به سرعت به عنوان رایانه ای انتخاب شده برای عموم مردم در حال رشد است. .

پیشرفت شهاب سنگی اینستاگرام در حال حاضر یک میلیارد کاربر را پشت سر گذاشته است ، که یک موفقیت چشمگیر است. این بدان معناست که این یکی از سریعترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال رشد است و شاید مهمتر از آن ، بسیاری از پایگاه های کاربر آن ، جمعیتی جوان و جوان آرزو باشد ، به خصوص در زیر ۳۰ سال ، که فیس بوک به دلیل شهرت خود به عنوان بستر رسانه اجتماعی برای “از دست می دهد.” افراد مسن. “

۳ Use استفاده از Chatbot افزایش می یابد

Chatbots فقط یک شکل تخصصی از نرم افزار است که به عنوان “دربان” مجازی عمل می کند ، و با کاربران ارتباط برقرار می کند و به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک می کند. چت بات ها به صورت طبیعی و در درجه اول با استفاده از پنجره های گفتگوی متنی با انسان تعامل برقرار می کنند ، اما تعامل کلامی نیز ممکن است.

ده ها هزار نفر برای کارهای مختلف قبلاً از چت بابات استفاده گسترده ای در فیس بوک استفاده می شود. همه چیز از تهیه گزارش وضعیت آب و هوا گرفته تا اتوماسیون برخی عملکردهای اصلی پشتیبانی مشتری را می توان به راحتی توسط نرم افزار پیشرفته اداره کرد. رباتها به کاربران این امکان را می دهند تا تعامل های شخصی و متمرکز را انجام دهند بدون اینکه خیلی از منابع انسانی محدود استفاده کنند. اثربخشی آنها در سال ۲۰۱۸ در حال حاضر افزایش قابل توجهی در استفاده را نشان می دهد و احتمالاً این استفاده برای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۹ نیز رو به رشد خواهد بود.

۴ ٫ فیلم ضروری است

در کل ۷۳٪ از آمریکایی ها با یوتیوب درگیر هستند. این بدان معناست که بیش از نیمی از آمریکایی ها در حال تماشای فیلم هستند و بسیاری از این فیلم ها در خدمت بازاریابی دیجیتال ایجاد می شوند. در حالی که یوتیوب ممکن است محبوب ترین روش برای مصرف فیلم ها ، حتی محبوب تر از فیس بوک باشد ، این بدان معنا نیست که شما نباید برای آن موضوع فیلم های خود را در فیس بوک یا هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی قرار دهید.

بازاریابی دیجیتال ویدئویی ، از بعضی جهات ، بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. بودجه بندی واقعی و مکانیک تولید فیلم به خوبی درک و مستند شده است ، زیرا خود فیلم یک رسانه قرن بیستم است. با این حال ، اکنون ویدیو با معیارهای کاربر فوق العاده دقیق و با ارزش از رسانه های دیجیتال جفت شده است تا داده های بسیار مفیدی در مورد چگونگی انجام اقدامات خاص ارائه دهد. این که آیا شما برای اینستاگرام ، فیس بوک ، YouTube یا حتی وب سایت خود فیلم ایجاد می کنید ، یک ابزار بازاریابی دیجیتالی برتر ، فوق العاده موثر است. می توانید اسیر کنیداطلاعات و شخصیت برند شما را با فیلم ویدئویی کنید و انتقال دهید. تا زمانی که به اصول تولید خوب فیلم بپیوندید ، می توانید دستاوردهای چشمگیر کسب کنید.

۵ ٫ فیلم زنده یک چیز جداگانه مهم است اما مهم است

در حالی که فیلم ابزاری با ارزش است ، یکی از سریعترین ستاره های در حال رشد در بازاریابی دیجیتال استفاده از فیلم زنده است. بخشی از این امر به دلیل افزایش شدید خدمات استریم ، به لطف کانالهای محبوب مانند “Twitch” است که به افراد امکان می دهد تا به راحتی بازی های ویدیویی را پخش کنند ، یا حتی دستگاه هایی مانند کنسول بازی PS4 سونی سونی که دارای توانایی های پخش زنده هستند درست در داخل خود ایجاد کنند. جعبه.

پخش مستقیم ، همانطور که گفته می شود ، هنگامی که با بازاریابی تأثیرگذار ترکیب شود ، برای بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. این که آیا این نسل جدید تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی یا منابع سنتی مانند افراد مشهور ، ورزشکار و نوازنده است ، داشتن یک جریان زنده با یک تأثیرگذار که مستقیماً با نظرات در حال تعامل است ، یک مخاطب بزرگ برای مخاطبان است. یک جریان زنده تأثیرگذار یک شکل بسیار عالی و پر سود از بازاریابی دیجیتال در حال حاضر است. خودجوش بودن و تعاملی بودن پخش مستقیم بدون شک می تواند در هنگام انجام درست و با شخصیتی خوب و مناسب ، قرعه کشی بزرگ شود.

ورزش

۶ ٫ محتوای خوب هنوز هم مهم است

بازاریابی محتوا همچنان جزء اصلی بازاریابی دیجیتال است ، اگرچه تأکید روز افزون بر ظرافت در محتوا وجود دارد. کیفیت همیشه اهمیت زیادی پیدا می کند ، اما اکنون یک تجدید علاقه وجود دارد که بتواند عمیق تر به افراد گیرنده مورد نظر بپردازد. داشتن درک عمیق تر و پیچیده تر از بازار هدفمند و قادر به دقیق تر هدف قرار دادن آن بازار ، روند رو به رشد بازاریابی مؤثرتر است.

بازاریابی محتوا

بنابراین ، هرچند که محتوای مخاطب عام ، مهم بوده و همیشه مهم خواهد بود ، مطالب تخصصی برای صنایع خاص یا کارشناسان نیز می توانند نتایج چشمگیر داشته باشند. این ، همراه با بهبود تکنیک های سنجش اثربخشی محتوا ، بازاریابی محتوا را مرتبط و به جلو سوق می دهد.

۷ ٫ ایمیل شخصی تر می شود

ایمیل همچنان یک کانال اصلی ارتباطات است و میلیارد ها هنوز هم از آن برای اهداف شخصی ، تجاری ، صنعتی ، قانونی ، علمی و دانشگاهی استفاده می کنند. به عبارت دیگر ، ایمیل برای ماندن در اینجاست و بازاریابی از طریق ایمیل به خودی خود همچنان مهم است.

با این حال ، بازاریابی ایمیل در حال تحول است و ایمیلهای بازاریابی عمومی همانند گذشته مؤثر نیستند. اکنون این ترکیبی از اتوماسیون و از همه مهم تر شخصی سازی است که بازاریابی ایمیل را برای سال ۲۰۱۹ مهم می کند. وقتی می توانید بازاریابی ایمیل خود را به سمت موارد خاص مانند کاربر در حال مرور یک محصول خاص سوق دهید و سپس با یک قیمت تبلیغاتی یا ویدئو نسخه ی نمایشی در یک ایمیل شخصی ، این می تواند بسیار موثر باشد. ایمیل اغلب “محرک” نهایی برای ایجاد انگیزه در یک عمل است ، به خصوص هنگامی که با تکنیک های بازاریابی شما ترکیب شود.

قیمت

۸ Inter فعل و انفعال صوتی در حال افزایش است

با تشکر از سیری ، Google ، الکسا و تعدادی دیگر از دستگاههای “هوشمند” ، تعامل کلامی با دستگاه ها همچنان رو به افزایش است. واقعیت این است که صحبت کردن به سادگی یک روش ترجیحی برای تعامل است. و اکنون ماشین آلات بالاخره به روشی که مردم می خواهند جستجو ، خرید و کشف چیزهای جدید کنند ، جلب می شود.

با این حال ، این چالش های جالب وجود دارد. برای مثال انجام جستجوی صوتی با تایپ کردن یک پرس و جو ، به ویژه در نتایج ، بسیار متفاوت است. هنگامی که یک شخص یک جستجوی مبتنی بر متن را انجام می دهد ، صفحه نمایش یک صفحه را در هر زمان نتایج نشان می دهد. اما وقتی شخصی از یک دستگاه بخواهد جستجو را انجام دهد و دستگاه کلامی پاسخ دهد ، ممکن است حداکثر چند گزینه را انتخاب کند ، و اغلب اوقات ، آنها فقط یک انتخاب را ارائه می دهند.

این بدان معنی است که آماده شدن برای جستجوی صوتی نیاز به یک رویکرد متفاوت دارد ، اما این یکی از زمینه های دیجیتال مارکتینگ است که نمی توان نادیده گرفت زیرا مردم بیش از گذشته به آن اعتماد می کنند. به عنوان مثال ، نوشتن متا توضیحات وب سایت ها ممکن است برای گفتار بهینه سازی شود تا هنگام صحبت ، “با صدای بلند” بهتر بخواند ، نه از سبک خشک تر که برای یک روش جستجوی کاملاً مبتنی بر متن استفاده می شود.

اگر می خواهید مهارت های دیجیتال مارکتینگ خود را تیز و تیز کنید ، در موسسه بازاریابی دیجیتال ثبت نام کنید و به یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال تبدیل شوید! اکنون با DMI تماس بگیرید و سفر خود را شروع کنید.